Namn till ett barn

Namn till barn.
Gud så svårt det är.
Eller jag tycker ju att MINA namn är perfekta.
De som jag tycker att vår dotter/son ska heta.
Johannes håller inte riiiktigt med.
Han har kommit på ett namn, jättefint egentligen.
Men det enda jag kan tänka på är serien Skilda Världar som gick på 4an för en massa år sedan.
Och hur kul är det?
Haha.
Sen ska det ju passa ihop med Loke.
Och med efternamnet Kronlid.
Men seriöst, vad passar INTE med Kronlid? ;)

Jag får tänka vidare. Har ju faktiskt 5 månader på mig.



Kommentarer
Postat av: Marina

Vet du om de blir pojk eller flicka? =)

2010-12-09 @ 17:49:21
Postat av: Sarah

Eller så får det bara komma naturligt när ni ser ert barn istället. Inget av dom namn vi tänkt på innan passade men efter en dag så bara det slog oss. Alice var så himla perfekt på henne men absolut inget vi funderat på innan.

2010-12-09 @ 17:50:18
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men va e de för namn Johannes har kommit på då?? Nyfiken i en strut! =)

2010-12-09 @ 18:49:22
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com
Postat av: elena

jag tror det blir en flicka jag! så vilka flicknamn fanns i serien.. gud hundra år sedan den gick... men sandra antar jag att det inte blir iallafall:P sen fanns det ju nån rebecca... och mer tusan kommer itne på fler!

2010-12-09 @ 21:24:41
Postat av: Anonym

Haha nu bilr man nyfiken vad de är för namn, första ja tänkte var sandra och daniel :P

2010-12-10 @ 06:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0