Skallebank.

Har väldigt ofta huvudvärk nu förtin´.
Det börjar med att jag får ont i nacken
och sen drar det upp till bakhuvudet.
Inte så himla mysigt faktiskt.
Jag brukar annars inte ha ont i skallen.
Men denna vecka har jag haft det 3 dagar av 7.
Vad kan detta bero på tro?

Dåliga kuddar?
Bör INTE vara det. Om jag sovit på dom
ett X antal år borde jag väl inte få ont i nacken bara sådär?

Kontorsjobb?
KAN bero på det. Har tangentborde i samma höjd
som skärmen. Kanske kan ordnas.

Drag rakt i nacken på jobbet?
DÄR har vi det! Men det ska ju snart ordnas så.


Förövrigt så har min man kommit på den
briljanta idén att han ska börja spela WOW.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

När jag säger detta talar jag av år av erfarenhet, LÅT HONOM INTE BÖRJA SPELA! Det är beroendeframkallande.

2010-12-19 @ 22:11:24
Postat av: Emmelie

Oh no.. Sätt stopp INNAN han skiter i allt runt omkring och du är ensamstående mamma. Det där spelet är vidrigt beroendeframkallande. Och huvudvärken - du kan inte ha järnbrist?

2010-12-19 @ 23:10:41
Postat av: Magda

Kan det inte vara graviditeten då?

2010-12-20 @ 12:06:20
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag vågar inte testa wow, då kommer jag säkert bli fast, för den delen får inte Hampuss heller wowa eller spela lagsporter, jag avskyr lagsporter, binda upp sig och ha match på helgerna, nej tack!

God jul förresten, saknar er!

2010-12-23 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0