The social network

Blev det idag.
Det var helt okej faktiskt.
Collage-film som handlar om något du använder dagligen, facebook.
Det var jag och T i salongen.
Och 5 till.
Varav 2 pratade konstant de 10 första minutrarna av filmen.
Inte sånt där "bio-visk"
Utan verkligen PRAT!
Gött störande.

Nog om det.

Blev förövrigt rättad i ett av mina föregående inlägg.
Det var inte TVÅ män, det var EN man.
Dock var det TVÅ sprängningar, my mistake.
Den anonyma vänersborgaren skrev också
"ingen mer än han själv dog".
Dock vet jag inte vad det har med saken att göra.
Då mannen i fråga hade så pass mycket sprängämnen
(och den där jäkla spikväskan) att han kunnat göra SÅ många
andra människor illa.
Tur nog hände inte detta.
Men bara för att det INTE hände så
är det fortfarande skrämmande.
I min mening. 

Nog om DET!

10 dagar kvar. Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0