Bomullsbröllop

Gårdagen var så mysig. När jag kom hem från jobbet så fixade vi ordning poolen här utanför så barnen kunde bada. Sen blev det grillning med grannarna och när barnen lagt sig öppnades vinflaskan.

Nu är bröllopsdagen här. Vår första. Johannes stack till jobbet innan jag klivit upp och Loke vaknade halv 7!!! Jag som trodde att jag skulle få en liten sovmorgon iallfall? För i vanligafall ska ni veta, att jag måste väcka Loke vid 7 för att han är så trött. Men på lördagar då är han morgonpigg. Haha.

På eftermiddagarna och helgerna kör vi stenhårt på att få Loke blöjfri. Går faktiskt rätt bra. Dock skulle jag behöva köpa nya kalsonger och shorts till han. När inte blöjan är på kan det gå åt 5st om dagen.

Nu ska jag städa lite och sen ska vi åka ut & bada när Johannes kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0