Gårdagen

Igår var det ett minikalas i det Kronlidska huset. Vår söta grannflicka Ella kom över med paket och Loke sken upp som en sol. De båda sprang ut utan strumpor och skor och började hoppa i närmsta vattenpöl. Han tycker så mycket om denna söta flicka.

Sen dök dom upp, den ena efter den andra. Det bjöds på tårta och kaffe. Loke var i centrum och älskade det. Han fick bland annat en vattenpistol som han använde flitigt både på mig och resten av uppvaktarna.

Tydligen gick det rätt vilt till på afterworken i onsdags så jag är rätt nöjd att jag inte var med. Längtar dock tills nästa lördag, då ska jag och brudarna ut.

Andrea kom för att gratta Loke igår också. Jag har inte träffat henne sen maj. Fattar ni!!! Som jag saknat henne. Så till veckan ska vi ev gå på bio ihop. Mys! :)

Annars händer det inte mycket, är påväg att få en psykutbrott som resten av mina kollegor.....

Köp TTELA idag, Loke är ju med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0