Känsliga läsare varnas

Känsliga läsare varnas.

Ni som känner mig vet att jag har problem med halsen. När jag gick i 8an fick jag en äppelbit som fastnade i halsen så fick åka in akut och operera bort den. De konstaterades då att jag har en väldigt liten hals jämfört med alla andra. Så när jag äter segt kött osv kan det fastna och jag får panik. Tro ni inte på fan att det hände på jobbet idag? Vet dock inte vad som hade fastnat eftersom jag ätit en skink-ost sallad. Men där satt jag och hade svin ont varje gång jag svalde. Fick panik och satt fingrarna i halsen. Spydde som en jävla gris och det gick över lite grann men satt fortfarande kvar. Så funderarde på om det kanske var en allergisk reaktion? Dock vet jag inte vad det berodde på men fick iaf allergitabletter av en jobbarkompis och efter 30min var det mycket bättre.

Men fy fan. Hatar detta. Spy på jobbet, hur kul är det? Kom ihåg att jag fick så engång när jag och Johannes var på mysmiddag på Butlers. Fick springa på toa eftersom jag spyr på engång om jag dricker efteråt (eftersom det inte har nånstans att ta vägen än upp). Åh.

Men nu är det bättre och det är jag glad över. Dock är jag jäkligt hungrig :/

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh fy! Usch, hoppas det går över snart. Jobbigt att må illa på jobbet. Kram

2010-07-19 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0