Väx upp!

Inte för att ha någonting emot den lilla by jag kommer ifrån men de flesta som bor "där uppe" lever i sin lilla bubbla. Finns inget utanför kommungränsen och säker 70% av ungdomarna har inte varit nedanför Sundsvall. Tragiskt med sant.

Så därför blir det ofta väldigt underligt att träffa gamla "bekanta" när jag kommer upp. De tror att jag sitter på några höga hästar för att jag bor i "storstan" och därför blir man ett pekobjekt. Sen är det samma mode som 95 där uppe också, Wu Tang kläder med fetaste hänget. Haha.

Varför jag nu skriver detta är att vissa verkligen inte växer upp. De fyller 25-30 men beter sig fortfarande som 15åriga skitungar. Skriver kommentarer som inte är av denna värld.


Kommentarer
Postat av: millan

men nu är du väl ändå lite väl fördomsfull? :)

2010-07-30 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0