Down

Idag har jag varit lite nere. Vill hem till norrland, saknar familjen, naturen och luften. Men det får vänta till midsommar, inte så långt kvar ändå. Har inte varit hemma sen påsk, är ju ett tag sen nu.

Men får ta nya tag imorgon. Rycka upp mig och titta framåt.

Känner mig otroligt stressad och det är nog grunden till att jag är lite nere. Känner att jag måste prestera 110% på jobbet men känner att jag inte räcker till alla gånger och sen komma hem och vara 110% mamma och hemmafru. Det tar musten ur en ibland. Men blir nog bättre när jag kommit in i jobbet lite bättre och känner att jag duger. 

Är väl dags att sova snart och klockan är 21:11. Känner mig som ett barn.



Kommentarer
Postat av: Madde

Du är bra precis som du är, glöm aldrig det! Ha en finfin dag vännen! :)

2010-06-10 @ 12:00:46
Postat av: Sandra

Det är nog vädret oxo! Har inte heller varit superpeppad den här veckan, men ibland är det så! Det går upp och ner och man kan faktiskt inte vara på topp jämt! Vi tjejjer ställer alldeles för höga krav på oss själva, tyvärr...för i slutändan så är det vi som får lida för det... Kram på dig snygging!

2010-06-10 @ 16:48:01
URL: http://lolabambola.blogspot.com
Postat av: Mysan

Heammfru? Lugn nu.. du lever år 2010, har ett jobb och barn. Här borde det inte finnas plats för några "hemmafru"-fasoner. Låt karln ta hand om hälften och skit i det du inte hinner!

2010-06-11 @ 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0