Neighbours

Till anonym
Lite tyngre är det men inte speciellt mycket, inget man tänker på. Har ett stativ men använder det tyvärr inte så ofta som jag borde. Men har inget stativ till objektivet om det var det du tänkte på. Detta är ett tele-macro objektiv :)


Vi har nu varit ute på gården i 1,5 timme och lekt med Loke´s bästa kompis/granne, Ella. Vi har grillat korv, cyklat en massa och kollat på äckliga "maskar". Haha. Så underbart att ha bra grannar. Det gör ju så himla mycket. Dom är ju så roliga. När Loke är ute och Ella inne så står han och ropar på henne tills hon kommer ut. Och tvärtom. Dom gav varandra en riktig björnkram innan dom skulle gå in och sova, så söta :)
Fan va bra allt känns nu. Ett bra jobb med bra arbetskamrater, en son som utvecklas för varje dag, en man som säger minst en gång om dagen hur mycket han älskar mig, en mysig lägenhet och underbara grannar. Fattas bara att jag får träffa min familj lite mer, men snart så :) 

Har inte fått mitt objektiv än. BUHU!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

D var jag som undrade om objektivet, glömde att skriva i mitt namn...:-P

Å vill oxå ha :-D

2010-06-15 @ 22:03:14
URL: http://mylifeislikeahappyrose.blogspot.com
Postat av: nalle333

Ja, grannarna utgör en stor del för hur man trivs med sitt boende :)

Skönt med bra grannar! kramiz

2010-06-16 @ 09:53:35
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0