Förstår mig inte på...

...dagens mode. Läste i någon av Andrea´s modetidningar att magväskan är mode igen. Ja, ni hörde rätt! MAGVÄSKA? Finns det något fulare?


När man lix håll på kan man ju köpa en magväska som man kan ha hunden i. Haha



Något mer som jag tycker är så jävla apfult är dom där tightsen som ser ut som några fula ridbyxor och dom som ser ut att ha något slags knäskydd fastsytt.


Knäskydd?

Säger då det. 80 talet har verkligen kommit tillbaka i modet. Fi fan. Vilket gör att man verkligen måste börja beställa kläder från USA.


Kommentarer
Postat av: nalle333

Sandra; jag instämmer. Men nu till våren/sommaren är det mycket denim som kommer in. me like

Men dock blir det tunika+VANLIGA tights för min del (tjockis som man är haha)

Sen blir det jeans för hela slanten :D

2010-03-30 @ 08:22:31
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0