Back to school?

Sitter och tittar igenom schemat för veckans jobb. Är verkligen som ett skolschema men jag gillar´t. 

Tex 60min info, 20min rast, 70min info, 15min rast. Osv osv. 

Men känns skönt att det inte är någon inlärning första dagen. Utan bara en lära-känna-varandra dag. Åh, jag är så himla nervös. Va nog därför jag sov så dåligt inatt. Vaknade från 4 tiden och varje timme tills jag tillslut klev upp. Så hoppas jag får sova lite bättre inatt för ska kliva upp vid sex tiden. 

Ska försöka mig på en dusch idag med, passa på medans Loke är på dagis och Johannes är hemma. Ifall jag skulle svimma. Har även en massa ärenden som ska göras idag plus städning. Så är nog dags att börja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0