Läkar jävel!

Jag är så jäkla trött. Åkte ju på jobbet kl 8 och kom inte hem förns nu. Var ju till Göteborg och skulle ta bort stygn men blev inte så, så ska dit på söndag morgon igen och fixa det. 

ÄVEN att läkaren berättade att det var ett ytterligare fel i journalen. Inte nog att dom skrivit i journalen att implantatet låg ovanför muskeln fast den låg under. Dom hade även skrivit att jag hade ett 375 inlägg MEN det var bara ett 350. Så hade dom bara lagt in rätt inlägg på rätt sätt från början hade jag inte behövt lägga ut en massa pengar på denna operation. Känns så jävla skit! Så ska försöka få ordning på detta, ringa patientnämnden. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

LYCKA TILL !

2010-05-27 @ 22:31:28
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: nalle333

Du behöver icke svara om du inte vill, men jag vill ändå fråga. Opererade du bara ett bröst eller bägge? Jag har inte fattat det där än trög fia som man är

2010-05-27 @ 23:23:46
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0