Shopping gör en glad!

Jag har känt mig rätt nere idag. Mina föräldrar har ju åkt hem plus att jag kommit fram till vissa saker. 
Men shopping gör ju en mycket gladare. Som detta. Hittade en topp idag i strl SMALL som jag kunde ha och den satt perfekt. Sen kanske storleken va stor i sig men det är ju skit samma ;) haha.

Köpte två par skor också (ja, här handlas de vettu). SKIT SNYGGA!!!


Visst är dom underbara?

Skit sköna med kilklack!

När jag och Andrea var på Överby för shoppingturen så blev det strömavbrott i alla affärer. Haha. Tackade gud för att vi inte satt fast i hissen! Puh.

Håller på att börja bli skit också. Så ska kurera mig så jag inte blir riktigt sjuk tills onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0