Vad tycker ni?

Måste bara säga att jag trivs otroligt bra på jobbet. Har jätte roliga och trevliga arbetskamrater och jobbet passar mig som handen i handsken. Jag har lust att åka på jobbet imorgon med, haha. 

Jag tror faktiskt, som det ser ut nu att jag inte kommer gå tillbaka till SAAB. Det är bättre betalt men känner verkligen att detta är något för mig och har möjlighet till att växa i företaget så det känns verkligen jätte bra.

Fick tillbaka våra peronlighets analyser också. Hur kul som helst. Den stämde faktiskt rätt så bra tycker jag. Vad tycker ni?

"Sandra är självständig och har en egen vilja"
"Hon kan vara vänlig och tillmötesgående i många olika situationer, men framförallt mot gamla vänner och bekanta.
"Hon vill gärna omge sig med många vänner"
"Sandra är optimistisk och har sinne för humor"
"Hon har en benägenhet att lita för mycket på andra människor och kan ibland bli utnyttjad pga detta"

Detta var några av många påståenden. Fick hem en bunt med 40 sidor där det står hur jag är som person och hur man ska agera för att nå fram till mig osv osv. Riktigt kul att se faktiskt, att så mycket stämmer efter att ha svarat på några frågor. Nästan lite kusligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0