Vilken dag!

Tack tack tack för alla gratulationer :) Känns verkligen hur bra som helst och jag har nog inte riktigt fattat det än. ÄNTLIGEN ska jag få en bra och stadig inkomst. Men jag har ju verkligen lagt manken till också. Så ni som sitter hemma och är arbetslösa, det finns en chans! Jag sökte minst 5 jobb i veckan. Och det gav ju resultat :) Woho.


Ang. Johannes jobb så hörde dom aldrig av sig idag som dom lovat, så antar att det inte blir av. Men dom hade intervjuat 30 personer till en tjänst så. Men vi hoppas att han kommer till SAAB igen :) Det är ju det han vill.


Har precis kommit hem från Kappahl, extra jobbade där ikväll för inventeringen. Alltid bra med extra pengar :)
Men nu ska jag snart hoppa i säng. Är en dag imorgon med :)

Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Kan verkligen tänka mig det.

Har ju själv inte jobbat sedan aug-07 och kommer vara hemma minst 3-4 månader till. Kommer få mer än choken själv ju när de är dags för jobb...

Hoppas att du kommer att trivas, är alltid lättare att gå till jobbet då : )

2010-05-04 @ 22:14:33
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Larissa Oikari

Ja, det är helt sjukt hur länge de tar på sig, allt för att inte behöva betala. Hoppas det gick bra ikväll när du jobbade :)

2010-05-04 @ 22:41:39
URL: http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0