1-9 händelser.

Ingen bra dag idag.
1. Extremt trött redan när jag slog upp öga först gången imorse.
2. Ramla å slog halvt ihjäl mä påväg till dagis.
3. Fågeläcklarna tugga sönder min soppåse.
4. Dörrjäveln hade fröse på bilen så fick blåsa sönder lungern för att få stänga dörrn.
5. När ja trodde dörrn va stängd, va den visst int' de. (märktes medans jag körde).
6. Ramla å slog ihjäl mä. IGEN.
7. Troru inte att dörrjäveln hade fröse igen?
8. Såklart hade torkarn på bil'n fröse mä.
9. Ingen spolarvätska.

Detta har lett till att jag inte är på något solskenshumör idag....

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch vad tråkigt när det ena utlöser det andra. Får hoppas din dag slutar bra! :)

2010-11-24 @ 21:22:23
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0