Farsdag

Idag är det farsdag. Johannes fick en 3 timmars sovmorgon (den som ändå kunde få det).
Sen bjöd vi hans föräldrar på fläskfilé och klyftpotatis och till efterrätt blev det fransk chokladtårta. MUMS! Ni vet Johannes äter inte tårtor och bakelser. Jag fattar ju inte varför va men han säger att han inte tycker om grädden. Helt obegripligt för mig dock. Men jag har hittat en tårta som han faktiskt äter och det är just fransk chokladtårta.


Ringde min egen far imorse och han berättade att de hade snö och allt var så mysigt. Jag vill också ha snö och ha den där julkänslan. Den som infann sig förra veckan men nu har ju all snö regnat bort :(
1a advent är ju faktiskt om två veckor!!!


Just nu sitter jag här med 3 fryspåsar på huvudet. Håller nämligen på att färga mitt hår, hade ju en fin 3månaders utväxt men den är förhoppningsvis borta nu :)


Imorgon är det måndag och förmiddagsvecka, det betyder att väckarklockan ringer 04.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0