Längtan efter jul!

Tog mig 20min att ens se någonting i bilen. Frosten satt som faaaan idag PLUS att bildörren hade fröse så kunde inte stänga fanskapet heller. Men tillslut så, så kom vi iväg till dagis. 

Har precis slängt i mig lite frukost och om en timme ska jag ner till Andrea och säga hejdå innan hon drar hem till norrland. JAG VILL OCKSÅ! Längtar sååå tills jul. Nu har vi planerat hur vi ska göra iallafall. Jag har tagit ledigt två dagar innan jul, så ska Johannes jobba på onsdagen. Vi drar direkt efter hans jobb, sover över i Gävle och sen fortsätter på torsdagen. Sen drar vi hem på söndagen. Så blir en snabbvisit även denna gång :( Men nu är det bara 1,5 månad kvar typ. Hihi


Jag har även lite viktångest. Har gått upp 3 kilo. Yeah, you heard me. Jag är tillbaka på 76kilo igen och jag hatar det. Jag har blivit beroende av socker IGEN! BLÄÄÄ! Nu vägrar jag väga mig på minst ett halvår :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0