Minimal sömn

Kom hem inatt, somnade vid halv 1. Gissa när Loke ville kliva upp? 05.45. Trodde jag skulle dö!
"Mamma, jag måste kissa"
"Men du har ju blöja på dig (sådär halvmummel i sömnen)
"Men jag måste kissa på pottan mamma!"


Så det var bara att ta sig upp och in på toa. Det skvalpade rejält, han kissade nästan upp till kanten. Haha, var sjuuukt mycket. Sååå duktig han är :) Men idag är jag trött. Ska försöka sova lite på dagen idag annars kommer jag somna på jobbet. 


Lämnade Loke på dagis, då står det en yttepytte liten kisseunge utanför dagisdörren och skriker. Lilleplupp!!! Hur kan man ens släppa ut nått så litet och tro att han ska komma hem igen? Åååååh. 



Kommentarer
Postat av: Sara

"Men jag måste kissa på pottan mamma!" haha söööt! :)

2010-11-12 @ 13:31:26
URL: http://saraevangeliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0