Nyårsafton är bokat!

Johannes den lilla loppan är ledig på fredag eftersom det är söndag på lördag. Men är jag ledig? Ha, trodde ni på den eller? ;)

Han hotade då med att åka till Toys r us på fredag med Loke fisen. NEEEEJ! Jag vill också följa med! En mini roadtrip. Så vi drar dit på lördag istället :)

Sen har jag även fått reda på att jag jobbar nyårsafton, till kl 23.00. Men det gör faktiskt inte så mycket, huvudsaken är att jag är ledig på julafton. Sen så ska jag få spendera hela nyårskvällen med Therese också :D Hur bra som helst. Sen får jag extra pengar också :) Det gillas.


Kommentarer
Postat av: Malin

vad jobbar du med?

2010-11-03 @ 15:05:10
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0