Du kan lika gärna dra!

Jag hatar droger, knarket. 
Jag vill inte ha någon i mitt liv som håller på med något dylikt. Då kan du lika gärna dra.


Nä, usch. Nu ska vi prata om något roligare.
Idag hyrde vi film, The killers. JÄTTE BRA! :) Haha. En perfekt blandning mellan action och romantisk komedi. Köpte ben & jerrys. Har inte ätit det på säkert ett år så det ska bli smarrigt.

Loke är ju så himla rolig. Vi sitter i bilen i stan. Stannar för ett röljus.
"MEN KÖR DÅ" hör jag han ropa från baksätet. Försöker då förklara att det är rött och då får man inte köra. 
"NEJ, DET ÄR BLÅTT" får jag till svar. Haha. Han är ju för rolig.

Ska snart mysa ner mig, ska bli skönt att för engångsskull inte kliva upp 04.30. Gud så skönt att kanske får sova ända till 7.. kanske 8.. åååh.. längtar redan.. Haha

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nu är det säkert så att Loke bara vill säga emot och ha rätt, men har ni tänkt på om han kan vara färgblind? Min brorsson höll också på att alltid säga fel färger och blev asarg om någon sa nåt annat.. Bara en tanke :)

2010-10-23 @ 09:08:04
Postat av: Sandra

Emmelie - Vi har faktiskt tänkt tanken. Han säger att ALLT är blått. Men sen tror jag inte att han kan färger så bra heller. Så vi får träna på det och se om det blir någon förändring :)

2010-10-23 @ 09:35:34
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem knarkar? Vart kom den grejen ifrån helt plötsligt?

2010-10-23 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0