Hah, in your face!

Och om det är någon som undrar så åt jag upp en hel sats med negerbollar heeelt själv!!! ;)

Mums. Det var min frunch. Nu blir det snart middag. Älskling har lagat stekt korv, potatis, köttbullar med ägg. Stå jag mig på tills på fredag tro ja. Haha.

Imorgon ska jag träffa världens bästa Karlsson. Längtar så!

"Och hur tänkte morsan och farsan när de lämna två stackars pojkar på 21 och 28 år hemma utan pengar och planering, okej om de hade handlat om några timmar eller så, men nu är de faktiskt 4 dagar vi talar om. Så dag 1 slog vi ihop våra kreativa hjärnor och bestämde oss för att köpa ett paket päronsplit på Ica limbom. Det stod typ tre före oss i kön. Så nu under de senaste 2 timmarna har vi pressat i oss 15 st päronsplit. In your face morsan!"
Jag kunde inte låta bli att asgarva när jag läste detta. Ja, jag är svintrött. Detta är taget från
http://blombackaskolansrektor.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: nalle333

En hel sats? Nej, fyy vad äckligt! Kan äta 1, absolut max två chokladbollar innan jag börjar må smått illa.. Haha!

2010-10-13 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0