ingen missade lyxfällan?

Det snöade kanske 2cm inatt och det är kaos. Ingen nedanför dalälven verkar kunna köra när det har snöat.
I Uddevalla var vägen som en enda stor isbana och inte tala om Kampenhof (där jag parkerar). Jag gled genom hela parkeringen. Undra om man kommer ha en bucklig bil när man kommer dit senare idag?

Idag är det fredag :D Mys mys mys! Slutar tidigt idag med, 30min men ändå :)

Ni missade väl inte lyxfällan igår? Haha, det var det värsta jag sett.. Inte nog med det fick jag hennes blogg idag, haha. Ni måste bara kolla hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skådat? Omognare tjej har jag aldrig sett.

Handla för så mycket lånade pengar, det är helt sjukt.

Något fel var det väl. Krama charmtrollet. Kram på dig. I-B

2010-10-22 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0