julpynta? ;)

Fått kommentarer om att det är tre dagars feber, men tror inte att det är det eftersom han enbart haft det i 1,5 dag (feber alltså). Men kan nog vara nässelutslag. ?


Men lix förbannat måste vi till doktorn och titta på hans hals. 


Jo, Ullared. VÄÄÄLDIGT mycket folk redan kl 10 då vi kom dit. Trängas var bara förnamnet. Efter några timmar var jag hel slut. Jag gick inte ens på undervåningen eller upp till övervåningen. Missade en massa och orkade inte kolla igenom allt. Men det var ju tur med tanke på vad slutnotan hamnade på. Men hittade en massa fint åt Loke och en heldel julsaker. Jag vill sätta upp mina nya fina julgardiner NU! :) När är det okej att börja julpynta föresten?


Imorgon ska jag åka och göra en sån där cellförändring kontroll (vad det nu heter). Fy, jag är inte så sugen kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0