a better day!

Jag saknar mig lilla familj där hemma. Nu sitter dom säkert och äter middag medans jag sitter här. Gillar inte att jobba skift längre, vill umgås med min familj så mycket som möjligt.
Men idag, är en bättre dag!

Till helgen ska vi se till att hitta på en massa roliga saker hela familjen. Tänkte ta med mig dom till Hunneberg på kott-jakt kanske? :) Hihi.

En sak som är bra med att ha barn, är att man får vara barn på nytt själv :)

I helgen ska vi köpa en ny bilbarnstol också. En som man kan både ha framåt vänd och bakåtvänd. Så det blir nog bra!

Så denna veckan kommer eftermiddagarna/kvällarna spenderas tillsammans med Lottis :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Me like! =)

2010-10-12 @ 19:42:43
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0