Vilken dag...

Natten var katastrof. Loke hostade konstant hela natten och sov väldigt oroligt. Johannes snarkade så jag vaknade minst tre gånger. GAH! Tillslut la jag mig på soffan. En timme senare hör jag att Loke vaknar och ropar efter mig. Då var det bara att gå tillbaka till sängen och försöka sova. Så är lagom trött idag!


Idag drog vi iväg till vårdcentralen. De tog halsprov, tittade i öronen och lyssnade på hjärtat. Hon sa att det var vanligt med denna hosta nu och att den kunde hålla i sig i 5 VECKOR! Och att han inte bör gå på dagis.. Jaha.. Jag får verkligen hoppas att det gör över tills nästa vecka. Annars måste jag till vårdcentralen igen då och få ett läkarintyg? För det måste man väl ha om barnen är sjuka längre än 5 dagar? 


Men en rolig sak, jag har vunnit 1000kr på postkodlotteriet!! :)


Sen fick jag mina nya brillor idag. Dock blir jag nästan lite yr av att ha dom på mig. Har ju så grymt dålig syn så när jag råkar titta utanför glaset blir det helkonstigt.


Men nu ska jag snart dra mig till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fick ni ingen hostmedicin utskriven eller nått?

2010-10-27 @ 17:48:01
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0