"sovmorgon"

Idag är jag tröttare än vanligt. Råkade ju försova mig imorse, vaknade upp i panik av att Lotta ringde och sa att hon stog utanför. HELVETE! Stress, stress och stress. Jag hade inte ens tid att äta frukost. Snabbt iväg.

Min kära man sa att jag skulle må bättre efter några dagar, när man klivit upp tidigt ett tag så vänjer man sig. Inte jag, jag kommer vara död på fredag. Måste lägga mig varje dag när jag kommer hem, ont i skallen och övertrött. Räcker dock med 30min men ändå. Att ändå måsta göra det.

Kommer nog aldrig vänja mig vid att gå upp halv 5, ever!

Det enda som är bra med att jobba morgon är att jag får mer tid med Loke och Johannes. Annars så gillar jag eftermiddagarna bättre.

Idag ska vi få middagsgäster. Hur jag nu ska hinna med det?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Måsta göra det? Måsta? Hehe.. ;)

2010-09-08 @ 13:04:56
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0