What a night!

Värst var idag när jag skulle parkera på Kampenhof här i Uddevalla. Vanilgtvis brukar det kosta 10kr för mig att stå från 14.00 till 23.00. Jag la på mynt efter mynt och hade efter 24kr inga mynt kvar och fick bara stå till 21.30. DETTA, mina damer och herrar resulterade i att jag ensam fick gå genom stan för att hämta bilen. Mötte på två killar på stan som var vädligt pratglada (läs överförfriskade). De hörde att jag inte kom härifrån och frågade då vart jag kom ifrån. Jag svarar då "Norrland", känns som att det är lättast då ingen vet namnet på någon stad ovanför Uppsala. Då frågar den ena killen om jag känner "Stickan". Haha. Säger då det.

Jag kom dock säker ner till bilen och körde den till parkeringen bakom kontoret. Skulle precis öppna ytterdörren som vätter mot gågatan. NYCKELN FUNKAR INTE?! Jag hade ingen mobil på mig heller. What to do? Jag ställde mig å skrek utanför Lottas fönster 3 våningar ner i hopp om att hon skulle höra mig. Och min ljuva stämma ekade tydligen ända upp eftersom fönstret åkte upp på 3 röda. Haha.

What a night!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart jag hör dig Sandra, aaaaalltid! =)

2010-09-02 @ 16:24:47
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0