Superlycklig?

När man är gravid så förväntas man att vara superlycklig.
Det senaste har jag varit allt annat än superlycklig.
Jag är väldigt deppig.
Sådär höstdeppig man kan bli när det börjar gå mot mörkare tider.

Fattar inte.
Nu är våren snart här.
Vi ska få en knodd till.
Jag borde vara lyckligast!
Men just idag, var jag ensammast i hela världen.


Loke och Johannes åkte iväg till SAAB museét så att
jag skulle få egentid.
Egentid i all ära va.
Men har nog aldrig haft så tråkigt på länge.
Låg i sängen nerbäddad framför tvn.
Yay vilken lördag :P

Men imorgon får vi allt komma på något roligt att göra.

Kommentarer
Postat av: Linda

De är faktiskt ganska vanligt att man blir de med andra barnet är så mycket som rör sig i huve, även om man vet mer andra rundan så är det mycket man blir osäker på, men de blir snart bättre för snart har du ju en liten knodd till :D

2011-04-02 @ 20:58:14
URL: http://millimo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0