Ingen vanlig dag

Nä, för det är min födelsedag! ;)
Haha.
Tjugofyra år. Herrege.

Nu blir man inte äldre va?

Fick presenter imorse av mina älsklingspojkar.
Träningssaker och en våg (BEHÖVLIGT)!
Jag har alltid vägt mig på mitt Wii så det är mkt mkt mkt lättare att bara ställa sig på en våg.
Är så himla glad över att Johannes sporrar mig i min träning.
Det gör det så mkt enklare.
Kändes konstigt igår när jag hade vilodag.
Var rastlös hela kvällen.
Men idag har jag massor att stå i.
Och ikväll kommer några fina flickor hit
för att dricka gott.
Mys!

Imorse myste vi (eller ja, Johannes sov. Vi andra myste)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Grattis Grattis :)

2011-08-13 @ 12:43:27
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Sandra på din födelsedag. Vi får fira dig när vi kommer ner och hälsar på.

/mamma o pappa

2011-08-13 @ 16:47:48
Postat av: Madde

Gosigt!

2011-08-14 @ 11:42:03
URL: http://madelenemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0