Kvällsbryt!

Igår kväll fick jag ett bryt.
Ni vet när man lagt sig, riktigt
gosat ner sig under täcket,
preeecis blundat.
DÅ, då jävlar hör jag en harkrank i taket.
IIIH.
Som en spindel fast stor och flygande.
Fick tillslut den att flyga ut.
Tror ni inte på fan att jag hör en till?
Denna gången skickar jag upp min man.
Sen, släckte vi igen.
Det går 2min.

Bssss....Bsssss....Bssss...

EN MYGGJÄVEL.
Till en början gömde jag mig under täcket.
Men märkte att de fan inte gick att andas där inne.
Då fick jag nog.
La mig då utanför täcket så att myggjäveln kunde bita mig
och ge faaaaaaaaaaan i att surra runt mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha... sånt är så irriterande. :P

2011-08-15 @ 20:48:59
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg
Postat av: Karolina och Olivia

God kväll! Vi är två tokiga tjejer, som alltid har något mer eller mindre galet på gång. Kolla gärna in bloggen, vi kan nästan lova att du lämnar den med ett leende. Hoppas din dag har varit grym!

2011-08-16 @ 22:18:21
URL: http://KarolinaOlivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0