Träning - dag 4

4e dagen som jag ställer mig framför tvn och svettas ut alla extra kilon.
Puh, fi fan. Vilken dag!
Det värsta är ju dock när grannarna går förbi,
snabbt som fan trycker jag på pause och gömmer mig i
dörrkarmen. Haha.
För hur kul det än är att träna så tänker jag inte låta grannarna få lika roligt :P



Har startat ett 3 veckors träningsprogram då min PT har lagt ut 4 träningsdagar och 3 vilodagar på en vecka.
Men idag kände jag mig extra glad och körde dubbla pass.
Detta är resultatet av mitt andra pass ikväll, en jäkla massa arobics.

Tänkte iallafall skriva ner de jag uppnått (vikt och mått) engång i veckan.
Den som är intresserad kan ju läsa, den som inte är det kan låta bli.
Mest är det för min egen skull så jag kan gå tillbaka och titta.

Imorgon och på lördag är det vilodagar. Sen kör vi igång på söndag igen!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag skulle också behöva komma igång men det är ett velvete å göra det när Hugo är hemma och vaken. Han vill vara med och då tar de fan över en timme å köra ett halvtimmes pass. Känns jävligt onödigt. Va säger Loke? Hur gör du med honom? :)

2011-08-11 @ 22:53:25
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja jag har funderat på det med, men så somnar ju han oftast inte innan nio, och då är det ju lite sent med tanke på att vi har grannar under. :S Och det är ju ganska lyhört här hemma, jag hör ju grannarna gå på övervåningen så då vill jag ju inte stå här och hoppa och stampa liksom. :P

2011-08-12 @ 01:09:41
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0