Träning - en vecka har gått (vägning & mätning)

Japp.
Då har det gått en vecka sen jag började träna.
2 veckor kvar till första delmålet och sen kör vi
på ett 9 veckorsprogram. Då är det slutet av oktober,
då vill jag iallfall gått ner 5,5kg till.
Då är jag nere på min inskrivningsvikt jag hade när jag blev gravid.
Men sen gäller det ju att få ner gravidmagen så man
kan trycka på sig sina vanliga byxor igen :)

Så, resultatet efter en vecka är följande.
Vikt -2,1kg
Arm -1cm
Byst +-0
Mage smalast -2cm
Mage navel -1,5cm
Mage tjockast -2cm
Rumpa -2cm
Lår -1cm

Måste säga att jag är nöjd men vill ju att det ska gå fort.
Helst ska 8kg va borta på en vecka.
Men det funkar inte på.
Man måste ha tålamod!
Tå som i det man har på foten och
la som i tralala och
mod som i modig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0