Förändring

Ställde mig på vågen imorse.
En glad överaskning.
Jag är nere på 71 kg!
Vet ni vad de innebär?
Att jag förlorat 4,1kg på 3 veckor.
Jag är så stolt!

Då blir man nyfiken på
om andra ser de.
Menar, nästan 5 kilo är rätt mycket.
Men vart har det tagits ifrån?

Här är en bild från helgen.
Gött sleten tidigt på lördagsmorgonen.

Här är jag den 12 november, alltså en månad sedan. (76kg)

25 september (78kg).
Jag har väldigt svårt att se på mig själv att jag gått ner.
Köper oftast kläder i för stora strorlekar
men ser ju på vågen, men det är lixom samma
Sandra i spegeln.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vet att detta inlägg handlar om vikt och så.. men måste bara kommentera en liten sak som jag inte kan släppa. Guuuud vad fin du är kvinna! Så, då var den saken ur världen :)

2011-12-16 @ 09:28:29
Postat av: Amelie

Det syns att du gått ner från bilden "78"... Du är smalare i ansiktet på de andra två bilderna.

Men det är ju svårt att se någon skillnad på de andra två eftersom du står på en och sitter på en liksom...

Men Hejja Hejja!

Ses på lördag <3

2011-12-16 @ 09:46:07
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sara

Tycker man ser ganska stor skillnad på äldsta och nyaste bilden. Verkligen bra jobbat! :D

2011-12-16 @ 09:59:48
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: My

Du är grym! Hur göru?!

2011-12-16 @ 11:17:08
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: EmmaBemmaBus

min alldeles egna duktiga Sandra!! Visst fasen är det skillnad på dig.... :-) Men som sagt, dock alltid lika snygg! <3

2011-12-16 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0