Gillar´t

Vågen visade 72,0 idag.
Lyckan är total.

Det firar vi med ett ordentligt träningspass
med min vapendragare, Emma!



Jag börjar faktiskt gilla´rt.
Nu är det lite fin puts bara :)

Apropå Emma.
Jag lärde känna henne för första gången -08.
Men vi gled isär av många anledningar.
Men i somras.
Bjöd hon in sig här en varm sommardag.
Å gud va underbart att hon gjorde det.
Vi klickade verkligen direkt.
Vi är av samma skrot & korn
och fungerar hur bra som helst tillsammans.
Åh va jag är glad att jag har dig
EmmaBemmaBus! :D

Annars så är det klädångest inför
jobbets julfest imorgon.
Klänning?
Kjol?
VILKA SKOOOR?!
Haha. Döden


Kommentarer
Postat av: EmmaBemmaBus

ÅÅÅh min älskade älskade SANDRA!! <3

Är minst lika glad att jag var lite framfusig i sommras hihi! Att bara bju in sig sådäringa, haha!! =) Men ett av det bästa jag gjort <3



Och du är AS snygg! Bara så att du vet..

2011-12-08 @ 15:20:39
Postat av: Vanessa

Klänning och de högsta klackarna du äger!

Fi fan vad kul det kommer bli!

2011-12-08 @ 15:41:00
URL: http://krabbeluring.blogspot.com
Postat av: Andrea

Fan vad snygg rumpa du har ;) shake thaaat assss

2011-12-08 @ 18:31:07
URL: http://andreawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0