Bebiskläder

Gjorde en fasansfull upptäckt idag.
Skulle planera min föräldrapenning lite snabbt.
Jag ville ju ta ut kanske 3-4 dagar i veckan till att börja med.
För att dagarna skulle räcka länge.
Men vet ni vad.
Om jag tar ut 5 dagar i veckan, får jag en månadslön på ca 7500kr!!!
WHAT?!
Ska jag överleva på sju tusen?
Men får ju 1000kr i löneökning snart plus löneökningen i april.
Så då höjer jag årslönen liiiite iaf :)
Så nu får allt Johannes skaffa sig ett jobb.

Men får väl göra nån bättre uträkning senare.

Fick även hem en massa bebiskläder från mamma nu när hon var nere.
Vi har ju förvarat dom i deras källare eftersom vi verkligen inte har plats hos oss.
Små små 56 plagg.
Herregud, har Loke varit så liten?
Kändes verkligen knäppt att stå där och vika små bebiskläder.
Jag har nog inte riktigt fattat det än.
Även fast det sparkas och har sig i magen.



Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Tänk dig då mig som fick klä Linus i små 38 kläder :) Han har 56 nu :)

2011-02-14 @ 21:48:41
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har bara lägsta föräldrapenning och Joakim har ungdomsgaranti just nu som är skitdålig men vi klarar oss ändå. Man klarar sig på mindre än vad man tror bara att man får prioritera lite olika saker.

2011-02-17 @ 18:47:56
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0