Fredagsmys på jobbä


Idag är det fredagsmys (som vi haft nästan alla dagar denna veckan) med Lotti på jobbet.
Har dock redan ätit upp mitt och klockan är bara sex.
Hela 5 timmar kvar innan jag får lägga mig i sängen!!!
Åååh, så trött jag är idag.
Tror ögonen går i kors.

Idag var vi iallfall ute på Överby.
Tog en fika på Briggen och Loke lekte i bollhavet.
Han ville allt att jag skulle följa med in eftersom det var andra,
äldre barn där.
Det gjorde jag såklart och fick honom att visa framfötterna.
Slutade med att de hoppade och skrattade där inne och ville inte åka hem.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi! Redan slut?? Du kan få en pingvinstång av mig! ;)

2011-02-18 @ 17:59:58
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha näää fyy och ursch! Ingen riktigt här inte. Får räcka med dammråttorna under sängen, hahahaa!!!



Och angående det med familjekär, jag tror det hör till graviditeten för även jag har blivit jätte familjekär. Och hittar helst inte på något utan familjen =) Eller ja, utan Melvin mest kanske =) Men det är allt väldigt skönt att bara få vara och med vilka är man bara som bäst med??!! Joo familjen, hihi

2011-02-18 @ 18:34:38
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0