Mödravårdcentralen

Ja, jag tycker allt att jag gick
på fler besök när jag var gravid med Loke.
Kollade upp vad jag skrivit upp och
jag var där v17, (UL v18) v21, v26, v29, v32, v35, v37, v39, v41.
Så hittils har de dragit ner på 2 besök för mig.
Var ju varken där i v17 eller v21.

Jag har faktiskt inte varit där sen oktober.
Då var jag i v10-11.
Det är rätt så sjukt egentligen.
Mycket kan ju hända på 4 månader.
Det är ju lixom halva graviditeten nästan.
Nog för att det är mitt andra barn och så,
men bara därför kan man ju ha två helt olika graviditeter och
åkommor. Men jag hoppas att jag får komma på lite mer
regelbundna besök efter morgondagen.

Uh, jag bävar mig inför vågen. Den kommer stå på över 80.
Det är jag nästan helt säker på.
Lite ångest får jag allt.
Det är ju de jag kämpat för sååå länge.
Att komma under 80.
Jag lyckades.
Och nu ska jag bara sitta och titta på då
vågen stiger och stiger och helst vara glad över det.
Men det är inte så lätt, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha navelsträngen?? =) Vem är din bm föresten? Min hade också problem med att hitta ljuden. Något var i vägen hela tiden sa hon. Haha!



Och oj vad jag känner igen mig angående vikten. Nu är varje gram något jag fruktar för, men jag tror mycket av det grundar sig i just att man faktiskt kämpat så för att nå sitt mål. Haha men vi kan kämpa tillbaka tillsammans sen =)



Nää vi ska inte ta reda på kön faktiskt. Även om jag är grymt nyfiken, hihi! Tror dock vi såg på RUL =) Ni då?

2011-02-16 @ 07:44:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: nalle333

Tycker inte att du skall känna oro över att vågen pekar uppåt, du är ju gravid! Då ska man gå upp i vikt. Vänta tills bebisen är ute och du bara rasar i vikt. ALLT HAR SIN TID <3

2011-02-16 @ 09:07:24
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: nalle333

Ha inte det!

Ät vad du vill och NJUT av att kunna äta vad du vill. Du hinner ta itu med alla kilon SEN.

Bara för "att" så borde jag bjuda dig på en stooor fika stund fniss ;)

2011-02-16 @ 15:00:55
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0