Pest eller kolera....

Nästa vecka ska jag och Loke försöka oss på ett biobesök
hade jag tänkt. Hotell Gyllene Knorren har ju premiär och
när de gick på tvn var han ju eld och lågor varje dag.
Så vi får väl se hur det ska gå :)

Imorgon har vi en play-date med grannflickan Ella.
Jag ska göra pannkake lunch åt oss och det kommer nog bli väldigt bra :)

På lördag ska min karl vara borta heeeeeela eftermiddagen och kvällen.
Det är såna gånger man märker hur lite vänner man har.
Lite ensamt faktiskt och inte kan jag fråga min kära mor heller.
Men jag får väl sitta och titta på GAY galan eller melodifestivalen.
Är ju ungefär som att välja mellan pest eller kolera.
Ungefär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0