DU ÄR GRAVID!

Idag kände Johannes bebisen för första gången.
En spark i örat.
Jag har känt det i några veckor nu
men jag tror det blir mer verkligt och uppenbart
för en kille att det verkligen är en bebis där i
när han får känna sparkar.
Vi VET ju att vi är gravida och tänker/känner
bebis hela tiden.

Efter nästa cellprov ska jag fan begära ett UL
bara för att få se bebis igen :) Hihihi...

Tänkte efter idag.
Bara 3 månader kvar tills jag drar ner på arbetstimmar
och är en månads "vila" innan bebis kommer.
Inte långt alls kvar ju.. Iiiiih...

Måste ta hem bebiskläderna från norrland.
Har ju förvarat dom där eftersom vi inte har någon plats.
Är ju lika bra att använda Lokes knappt använda kläder än att köpa nya.
Blir det en tjej så passar ju även tjejer i grönt, grått, orange, brunt och blått :) Så de så!

Kommentarer
Postat av: Emma Navine

Helt rätt! Bara för att det är en tjej betyder det inte rosa, lila, rött och vitt. :)

2011-01-06 @ 19:00:45
URL: http://navine.blogg.se/
Postat av: nalle333

Jag håller med! Klädernas färg är icke allt, "allt klär ju en snygg tjej/kille". Haha ;)

2011-01-06 @ 20:16:54
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Sarah

Ja en tjej kan ha killkläderna såklart men åh vad kul det är att köpa rosa, och klänningar och hela fadderuttan, fast det kanske bara är jag som är lite rosatokig.

2011-01-09 @ 17:36:22
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0