Hysterisk natt

Herregud vilken jäkla natt.
Loke vaknade kring midnatt.
Skrek i panik "jag vill inte".
Jag har nog aldrig hört pojken skrika så högt i hela mitt liv.
Han tog verkligen i från tårna.
Nått är fel.
Frågan är vad.

Detta resulterade i att jag försov mig imorse.
Nångång ska väl vara den första.
Jag är ju den som vill komma i tid,
helst 10min innan. Så man slipper stressen.
Imorse blev det stress.
Ûber stress!

Kl 08:00 ska jag slänga mig på telefonen till läkaren.
Slår vad om att de har fullt idag....

Kommentarer
Postat av: linn t

Tror jag gjort nå liknande, som liten faktiskt..

Inget jag själv har nå minne av men mamma har berättat.. vad de var, de tror ja aldrig vi fick veta.. men de var verkligen sån där super panik och så vråla bara rätt ut..

Idag när jag tänker på de, tror jag själv de hade med att jag var fruktansvärt rädd att mamma och pappa skulle vara "borta" när jag vaknade, hade mycket sånna nojjor för mig som liten.



Kram

2011-01-11 @ 09:15:32
URL: http://nnillinn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0