Konstiga drömmar

Inatt har jag verkligen haft konstiga drömmar.
Den första var om min bror.
Jag kom till våra föräldrar och där stod det en bil med en nummerplåt på arabiska.
Det var nån utlänning där som skulle begära pengar av brorsan eftersom han hade lånat
100.000 av honom. Så vi fick åka på banken och ta ut mina sparpengar för att "rädda" han.
Haha, drömde nog detta eftersom jag sett på svensk maffia nyligen.

Sen hade jag en till dröm.
Jag och Johannes skulle sova och då frågade jag om Johannes stängt
buren till vår schimpans. Men han hade glömt sätta på hänglåset.
Jag var rädd att han skulle komma ut och strypa oss på natten.
I skrubben (där schimpansen) va hade vi jätte många djur.
De hade jag glömt bort.
Så där va det marsvin, råttor och kaniner.
Endel var döda för att jag glömt att ge dom mat och vatten.
Usch det var så himla hemskt.


Nu väntar vi snart på fikabesök och jag har städat hela lägenheten :) 
Nu ska jag bara byta gardiner i vardagsrummet och egentligen
torka fönstren. Men vi får se hur mycket jag hinner med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0