Tråkigheter

Jag har så mycket tråkigheter runt om mig.
Och det blir ju inte bättre av att man är gravid.
Grinar ju fan jämt på kvällarna.

På dagarna går det bra, när man jobbar och tänker på annat.
Men så kommer man hem.
Loke har somnat och jag känner bara för att lägga mig
i sängen och grina.

Det är inte lätt alla gånger och man får väl tänka lite "glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya".
Men jag är inte sån.
Jag är ett planeringsfreak och måste veta allt och när det ska hända.
Skulle nog inte ens kunna släppa taget för en vecka ens.
Att bara leva för dagen.
Det funkar inte så i min värld.
Vilket i sig är väldigt jobbigt också.

Nä, jag återkommer då jag har något roligare att skriva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0