Ute i tid?

Trodde JAG ja. Men nej då.
Som ni vet så åker vi ju ALLTID till Västerås på Power Big Meet. Ska även dit i år.
Vi tänkte att denna gången ska vi boka stuga på campingen i Hallstahammar
istället för att bo på hotell som föregående år.
Idag var första dagen man kunde boka.
Jag har ringt dit sen kl 6 imorse och 06.45 kom jag fram (antar att de öppnade då).
Alla stora stugor va slut.
Det är ju fan sanslöst.

Här trodde man att man var ute i god tid för att boka en stuga i juli. Men tydligen inte.

Kommentarer
Postat av: Larissa Oikari

Ja, det är verkligen över.. Jag tyckte de såg så konstigt ut med alla julsaker när det var så ljust ute. Vi har nästan inget pynt uppe, men ändå...

2011-01-03 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0