Värt att vänta på

Fick min lönespec idag.
Det var ju ingen positivt överaskning men det visste jag redan,
har ju varit ledig nästan 5 dagar runt jul.
Men inväntar även pengar från försäkringskassan.
Får väl se hur mycket det blir.
Men oavsett så kommer jag få pengar över denna månaden så det känns skönt! :)

Nästa vecka är det verkligen fullt ös
med 3 träningspass och BVC besök.
Jag längtar!

Leklandet var iallfall väldigt uppskattat av Loke.
Han ville ju inte alls åka hem.
Men eftersom jag skulle jobba så kunde vi inte stanna sålänge.
Men vi får åka dit någon annan dag :)
De mindre smickrande bilderna
på en fet gravid kvinna med sin enormt glada
son som flyger ner i olika rutchbanor kommer imorgon.
Värt att vänta på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0