Wake up call

Imorse var jag verkligen trött.
Kände i bilen påväg till jobbet att jag kommer ju gäspa heeela dagen.
Men kan säga att jag fick ett litet "wake-up call".
Öppnade porten till trappuppgången som leder till jobbet.
Där satt det nån.
I trappen.
En uteliggare.
Jag blev ju svinrädd.
Såklart.
Jag tror ju alltid det värsta.
Man jag halvsprang förbi.
Hade det varit en man hade jag stängt dörren igen.
Iiiiih!

Men nu är man relativt pigg iallafall.

Fick en bra nyhet i tidningen idag.
SAAB ska antagligen nyanställa i vår. 100-200 personer :)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Sitter samma människa där imorgon tycker jag att du skall stanna till för ett kort ögonblick och kläcka ur dig ett "hej". För uteliggaren kan det där "hej´et" vara dagens höjdpunkt.

2011-01-13 @ 11:18:14
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Sara

Shit! Jag hade också blivit rädd!

Jag har mött uteliggare två gånger som har anänt min dörrmatta utanför min dörr som huvudkudde.. Kl halv 11 på kvällen är inte det så skoj heller! :O

2011-01-13 @ 15:29:32
URL: http://saracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0