Andra gången på en vecka

Missade att ge Tor minifom dropparna vid halv 6 målet.
En timme senare skrek han som besatt.
1,5 timme senare skrek han fortfarande medans jag försökte läsa
en godnatt saga för Loke. Han somnade tillslut, även fast lillbrorsan skrek han i örat mest hela tiden.
Han skrek och skrek.
Tillochmed då han åt (!)
Då fick jag nog.
Då kom tårarna för andra gången på en vecka.
3 timmar av skrik kan få vem som helst i fosterställning.


Tillslut så.
Körde ut han i vagnen i den friska luften.
Puh!
Johannes har inte kommit från jobbet än och klockan är 22.00.
Har inte sett karln sen 15.30 igår eftermiddag.


Men snart borde han vara hemma.
Då ska jag sätta mig på altanen i 10min och njuta av tystnaden

Kommentarer
Postat av: nalle333

Jag VET hur jobbigt det är att se sitt barn skrika så. Mini hade kolik och skrek, och skrek och..skrek. Det var inte en gång tårarna rann ned för mina kinder kan jag säga.. :(

2011-07-16 @ 12:43:10
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Lotta

Va gör du på altanen Sandra? Har du börjat röka?? ;)

2011-07-19 @ 05:41:53
URL: http://lottaslillahuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0