Sov problem

Helgen går så fort.
Imorgon ska Johannes jobba igen och jag blir ensam
med barnen. Han ska jobba 6 dagar och sen får han 1 ledig dag.
Så han kan vara med på Lokes kalas iallfall :)

Åh va jag längtar tills på fredag.
Väcka Loke med frukost på säng och se glädjen när han öppnar paketen :)

Förövrigt måste vi få han att sova i sitt rum.
Är FÖR trångt med 4 personer i sängen och ingen får sova ordentligt.
Men HUUUR?!
Ska jag locka med min gamla tjock-tv på rummet?
Att en dag bara bestämma att nu får du ligga i din säng .slut?
Eller sova där med honom tills han somnar?
Eller låta han somna i vår säng och sen bära över honom?

Mina nya skor <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo jag får köra den nästintill varje gång han ska bajsa. Han får inte ut det själv alltid. =/



Hmm det med Loke, jag hade nog testat att locka med något. Vi satte in en cd spelare till Melvin och varje kväll så vill han själv lyssna på astridsagor, inte jämt men oftast =). Skulle tv funka för Loke så tycker inte jag det skulle vara något fel =)

2011-07-25 @ 14:18:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

GRYMMA SKOR! Köpta vart? Kosta?! :D

2011-07-25 @ 23:26:43
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0