En önskan om sömn

Vet inte hur jag ska klara av att jobba i
6 veckor till. Om man bortser från smärtan i
bäckenet så är det just det faktum att jag är
enormt trött. Skulle behöva vila en timme om dagen
för att ens klara av att vara vaken.

Nu går jag på sparlåga och det märks
på mitt humör och att jag är konstant ofokuserad.
Igår höll jag faktiskt på att somna i bilen påväg till jobbet.

De veckor man jobbar eftermiddag så tror man att man ska få sova ut.
Men eftersom man har en huligan hemma så är det inte så lätt.
Och de dagar man jobbar förmiddag måste man kliva upp 04.30.
Vilket inte är mänskligt, nånstans.

Jag är bara så less och vill bara sova.
SOVA SOVA SOVA!
Är ju meningen att jag ska jobba fram till 2 veckor innan BF.
Jag vet dock inte hur det ska gå till.
Har inte råd att vara hemma heller. Eftersom någon sjukskrivning knappast kommer
gå igenom eller havandeskapspenning.

Så jag får snällt sitta här i min halvdvala och vakna
till då barnet sparkar mig på revbenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0