Rätt ska vara rätt!

Jag är uppvuxen med synen, lika ska vara lika.
Alltså, får min bror en moped i 15års present så ska såklart jag få en moped (eller likvärdigt) när jag fyller 15. Inget snack om saken lixom.

Så nu måste jag komma ihåg att öppna ett sparkonto åt bebis och börja sätta undan pengar varje månad. Har ju ett åt Loke som dras automatiskt så det är ju inget man tänker på, som lätt glöms bort.
Men måste verkligen skriva en kom ihåg lapp åt mig själv så jag inte glömmer detta.
För rätt ska vara rätt!

Jag ska verkligen försöka leva upp till de jag växte upp med.
Att se till att båda barnen känner sig lika uppskattade och lika älskade.
Otroligt viktigt, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0